Dotazy

1, Za jakou cenu mohu zboží prodávat?

    Záleží jen na Vás, za kolik budete zboží prodávat. 

 

2, Je určen počet kusů kolik musím ze zásilky prodat?

    Nemáme stanovený povinný prodej. Pokud prodáte pouze jednu věc, nedá se nic dělat, a příště třeba bude prodej úspěšnější?

 

3, Proč je na zboží náš kód?

    Často se nám stávalo, že zákaznice, vracely jiné zboží než bylo naše a domlouvání pak bylo velice komplikované a docházelo k nepříjemnostem, z 
    tohoto důvodu, také zboží které zasíláme průběžně fotíme, pro případnou kontrolu.

 

4, Je možné prodloužit dobu 21 dní?

     Možné to je, ale pouze po vzájemné dohodě a delší spolupráci.

 

5, Mohu si zboží vybrat sám? 

    Po předchozí domluvě, je možné navštívit také náš sklad a zboží si vybrat přímo ze štendrů.

 

6, Zůstal mě jeden kus zboží a nechci jej vrátit.

    V tomto případě stačí, pokud nám zašlete třeba naskenovaný dodací list nebo poštou, a vyfakturujeme Vám automaticky celou částku.